Digitális kultúra feladatok 6. évfolyam
Készítette: Fejes Ildikó
Menü Keresés
Kezdőlap > 1. Számítástechnika kezdetei

1. Számítástechnika kezdetei

Puzzle:
 
www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=30e43fac2b8b&authkey=c708bd50a8d3e5f50d8617d10357240f
 
www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=08a5b3dfde9c&authkey=c708bd50a8d3e5f50d8617d10357240f
 
www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1f0afc457e90&authkey=c708bd50a8d3e5f50d8617d10357240f
 
www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=10982f22cc8e&authkey=c708bd50a8d3e5f50d8617d10357240f
 
www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=07d7c1f9da84&authkey=c708bd50a8d3e5f50d8617d10357240f
 
................................................................................................
 
Feltaláló és találmányának képe - párosítás:
 
learningapps.org/display?v=pyycwj4sa01
 
 
Találmányok elhelyezése időben:
 
learningapps.org/display?v=pp0dsijja16
 
Feltaláló, évszám, kép:
 
Feladat - feltalálók, találmányok.docx (646348)
 
Abakusz működésének kipróbálása:
 
tudasbazis.sulinet.hu/hu/informatika/informatika/informatika-6-evfolyam/a-szamitastechnika-kezdetei/egyszeru-szamolaskonnyito-eszkozok
 
Abakusz leolvasaása:
 
tudasbazis.sulinet.hu/hu/informatika/informatika/informatika-6-evfolyam/a-szamitastechnika-kezdetei/gyakorlofeladatok
 
 
 
 
  • Kezdőlap
  • 1. A terem rendje. Balesetvédelem.
  • I. Digitális eszközök használata
  • 2. Háttértárolók
  • 3. Mappaműveletek
  • II. Online kommunikáció
  • 4. Internetes keresés.
  • III. Információs társadalom, e-Világ
  • 5. E-ügyintézés. Közösségi portálok.
  • IV. Algoritmizálás
  • 6. Imagine Logo - eddig tanultak
  • 7. Ismétlés az ismétlésben
  • 8. Forgásszimmetrikus alakzatok
  • 9. Körök és körívek
  • 10. Körből és körívekből készült rajzok
  • 11. Gombok létrehozása
  • 12. Gyakorlás
  • V. Szövegszerkesztés
  • 14. Formázás
  • 15. Mozgatás, másolás
  • 16. Automatikus alpontokba szervezés
  • 17. Képek a dokumentumban
  • 18. Gyakorlás
  • VI. Multimédiás elemek készítése
  • 20. Paint program használata
  • 21. Word és Paint
  • 22. Képszerkesztés 1.
  • 23. Képszerkesztés 2.
  • 24. Önálló feladatmegoldás
  • VII. Bemutatókészítés
  • 25. PowerPoint bemutató készítő program
  • 26. Akciógombok használata
  • 27. Önálló feladatmegoldás
  • VIII. Robotika
  • 28. Scratch - mozgás
  • 29. Scratch - jelmezek, ismétlés, feltétel
  • 30. Gyakorlás
  • 31. Számonkérés
  • 32. Micro:bitek
  • 33. Ledek fel és lekapcsolása
  • 34. Véletlenszám generálás
  • 35. Gyakorlás
  • 36. Számonkérés
  • Edison robot
  • Paint3D
  • ÉRDEKESSÉGEK
  • 1. Számítástechnika kezdetei
  • 2. Logikai műveletek
  • 3. Logikai áramkörök
  • 4. Gyakorló feladatok
© 2015 Minden jog fenntartva.
Készíts ingyenes honlapotWebnode
 
Webnode, az innovatív webépítő
Megnyerő weboldalad lehet ingyen!
Kezdd el