Digitális kultúra feladatok 6. évfolyam
Készítette: Fejes Ildikó
Menü
Keresés
Kezdőlap
>
4. Gyakorló feladatok
4. Összefoglalás
Feltalálók nevei - betűkeverés:
learningapps.org/display?v=p7kaby66516
Feltalálók párosítása az évszámmal és találmánnyal:
learningapps.org/display?v=p54ih4fwj16
learningapps.org/display?v=pe7rdgv4j16
Találmányok időrendbe sorolása:
learningapps.org/display?v=p46vjoehj16
Logikai műveletek:
learningapps.org/display?v=p8xcgtp7516
Feladatok logikai műveletekre:
learningapps.org/display?v=p5w7v7rkn16
learningapps.org/display?v=pfy73newc16
Kapcsolási rajzok és kapujelük:
learningapps.org/display?v=pca36irbk16
Hol a hiba? Keressük a hibát a rajzokon!
learningapps.org/display?v=pch6sgw3j16
Igaz-hamis állítások:
learningapps.org/display?v=pbboncdu216
Kezdőlap
1. A terem rendje. Balesetvédelem.
I. Digitális eszközök használata
2. Háttértárolók
3. Mappaműveletek
II. Online kommunikáció
4. Internetes keresés.
III. Információs társadalom, e-Világ
5. E-ügyintézés. Közösségi portálok.
IV. Algoritmizálás
6. Imagine Logo - eddig tanultak
7. Ismétlés az ismétlésben
8. Forgásszimmetrikus alakzatok
9. Körök és körívek
10. Körből és körívekből készült rajzok
11. Gombok létrehozása
12. Gyakorlás
V. Szövegszerkesztés
14. Formázás
15. Mozgatás, másolás
16. Automatikus alpontokba szervezés
17. Képek a dokumentumban
18. Gyakorlás
VI. Multimédiás elemek készítése
20. Paint program használata
21. Word és Paint
22. Képszerkesztés 1.
23. Képszerkesztés 2.
24. Önálló feladatmegoldás
VII. Bemutatókészítés
25. PowerPoint bemutató készítő program
26. Akciógombok használata
27. Önálló feladatmegoldás
VIII. Robotika
28. Scratch - mozgás
29. Scratch - jelmezek, ismétlés, feltétel
30. Gyakorlás
31. Számonkérés
32. Micro:bitek
33. Ledek fel és lekapcsolása
34. Véletlenszám generálás
35. Gyakorlás
36. Számonkérés
Edison robot
Paint3D
ÉRDEKESSÉGEK
1. Számítástechnika kezdetei
2. Logikai műveletek
3. Logikai áramkörök
4. Gyakorló feladatok
Ez a weboldal a Webnode-dal készült
Neked is hatásos weboldalad lehet, ingyen!
Próbáld ki